سیاست نامه حریم خصوصی
«بیمارستان ولیعصر» به حریم خصوصی کاربران خود احترام میگذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن میگذارید. از آنجا که جمعآوری و پردازش اطلاعات شخصی بخش غیرقابل اجتنابی در فرایندهای مبتنی بر گوشی همراه و اینترنت است لذا بهمنظور آگاهی کامل از سیاست و عملکرد بیمارستان ولیعصر تبریز در این زمینه، مطالعه این سند تحت عنوان «سیاست نامه حریم خصوصی» و هرگونه پیام دیگری که در خصوص جمعآوری و پردازش اطلاعات توسط بیمارستان ولیعصر تبریز بهحساب کاربری شما ارسال میشود، ضروری است.
1- جمع آوری و استفاده از اطلاعات
بیمارستان ولیعصر تنها مالک اطلاعات جمعآوری شده در این پلتفرم است. ما این اطلاعات را به هیچ نحو نفروخته، اجاره نداده و به اشتراک نمیگذاریم.
برخی از خدمات ما را میتوانید حتی بدون ثبت نام در وبسایت و این پلتفرم بهراحتی استفاده کنید. بااینحال، برای استفاده از همه ویژگیهای موجود، میتوانید برای خودتان پرونده کاربری ایجاد کنید.
ما برای سرویس دهی بهتر برخی از دادههای شخصی را پردازش و منعکس میکنیم. این امر بهویژه برای فیلدهای نام – نام خانوادگی – شماره موبایل و کد ملی است.
کاربران دیگر در هیچ صورت و هیچ زمانی قادر به مشاهده اطلاعات شما نخواهند بود. ما این اطلاعات را به اشخاص ثالث و هر منبع دیگری نخواهیم داد.
ممکن است برای کاربران به دلایل مختلف پیامک ارسال کنیم ازجمله برای نوبت دهی، متن تغییر زمان ویزیت و خدمات مرتبط با بیمارستان.
اطلاعات شما بهصورت مستقیم تبدیل به پرونده سلامت و الکترونیک بیمار در بیمارستان میشود. در صورت مراجعه حضوری به بیمارستان ما طبق کدملی شما میتوانیم به پرونده شما و خدمات انجام شده پزشکی بر روی شما پی ببریم.
2- ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی
اطلاعات پرونده توسط شما قابل حذف و یا تغییردر سیستم نمی باشد و تنها توسط مدیر فناوری اطلاعات بیمارستان طبق درخواست شما و اعلام منشی های درمانگاه بیمارستان امکانپذیر است.
تغییر اطلاعاتی مانند (نام – نام خانوادگی و شماره تلفن همراه) توسط منشی های کلینیک قابل تغییر می باشد. علت اینکه کاربر مستقیما نمی تواند اطلاعات خود را تغییر بدهد، تشکیل پرونده سلامت می باشد و ممکن است با هربار تغییر اشتباه، با سایر پرونده بیماران مغایرت به وجود آورد، لذا این امکان فقط توسط بیمارستان انجام می شود.
3- اطلاع رسانی از تغییرات
اگر زمانی تصمیم بر آن شد که سیاستهای حفظ حریم خصوصی را تغییر دهیم، آن تغییرات را بر روی صفحه به روزرسانی قرار خواهیم داد تا کاربرانمان همیشه از اطلاعات جمعآوری شده، نحوه استفاده و احتمال و شرایط افشای آن آگاه باشند. اگر در هر برهه تاریخی به هر دلیل تصمیم به استفاده از اطلاعات شخصی کاربر بگیریم که در زمان ثبت نام ذکری از آنها نبوده، توسط یک پیامک و یا تماس تلفنی او را آگاه خواهیم کرد. پسازآن کاربر این انتخاب را خواهد داشت که آیا اطلاعاتش در این راه استفاده شود و یا خیر. ما از اطلاعات، تحت توافقی که در سیاستهای حفظ حریم خصوصی در زمان جمعآوری آنها صورت گرفته، استفاده خواهیم کرد.
4-تماس
اعتماد کاربران و بیماران برای ما مهم است. بر همین اصل کلینیک دکتر رحیمی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران در رابطه با پردازش دادههای شخصی خود، در هر زمان است. اگر سوالی دارید که در این متن سیاست حفظ حریم خصوصی پاسخ داده نشده و یا اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد هر بند این متن بدست آورید، لطفا با ایمیل info@rahimi-pain.ir و یا شماره تلفن 04133270505 تماس بگیرید.
5- چگونه از اطلاعات شما محافظت میشود؟
ما زمان ویزیت و نوبت ویزیت ثبت شده توسط شما و اطلاعاتی که برای ثبت آن از شما دریافت میکنیم (نام – نام خانوادگی – شماره موبایل – کد ملی) را حساس و محرمانه میدانیم و عدم افشای آن برای بیمارستان ولیعصر بسیار اهمیت دارد. مگر اینکه خود شما این اطلاعات را در اختیار افراد ثالث قرار دهید تا قادر باشند برای شما یک نوبت ثبت کنند.
با وجود اینکه امنیت را بهصورت نسبی تعریف میکنند، در طراحی پرونده الکترونیک بالاترین سطوح امنیتی سختافزاری و نرمافزاری درنظر گرفته شدهاست. اطلاعات بر روی سرورهای ایمن ما ذخیره و توسط فایروالهای مستحکم محافظت خواهند شد.
6- تبلیغات یا مزاحمت
بیمارستان ولیعصر برای ارسال تبلیغات و یا پیامهای آزاردهنده از اطلاعات وارد شده کاربران استفاده نخواهد کرد و تمام ارسالها مربوط به اطلاعرسانی از روند پذیرش بیمار، تغییر ساعت ویزیت بیمار، ارسال پیامهایی پیرامون پرداخت حضوری و اطلاعرسانی از مبلغی که پرداخت میکند خواهد بود.
7- شما نظارت کنید
اگر در هر مرحله از این وب سایت احساس کنید که احتمال دارد اطلاعات شخصی کاربران را به خطر اندازد، در هر شرایط و موقعیتی ما نیازمند نظارت دقیق شما کاربران محترم هستیم و در صورت مشاهدهی هرگونه مشکلی، درخواست میکنیم که به بخش تماس با بیمارستان فورا اطلاع دهید و به طور کامل مشکل را توضیح دهید. اینگونه ما با خیالی آسودهتر از حریم خصوصی شما محافظت خواهیم کرد و میدانیم که حتی اگر چشمان ما توان مشاهده همه مشکلات را نداشت، نظارت شما ما را هدایت خواهد کرد.
8- تغییرات در نحوه دریافت اطلاعات
در حال حاضر ما فقط برای ثبت نوبت از شما اطلاعات دریافت می کنیم و آن را به پرونده الکترونیک تبدیل و به درمانگاه بیمارستان ارسال میکنیم. اما در آینده امکانات زیادی مثل دسترسی به پرونده سلامت و همچنین خدمات الکترونیک و غیر حضوری برای مرکز اسپا و تندرستی دکتر رحیمی اتخاذ خواهد شد که ما علاوه بر به روز رسانی، تمام سیاست های جدید در مورد حریم خصوصی را ویرایش و اطلاع خواهیم داد.